Val de critici la adresa noului logo F1

Liberty Media consideră că vechiul logo, folosit în ultimii 23 de ani, nu mai este potrivit în noua eră digitală

Imediat după Marele Premiu din Abu Dhabi, Liberty Media a dezvăluit noua sigla a Formulei 1, dar mișcarea s-a dovedit destul de controversată. Fanii preferă vechiul logo, mai mult decât dublu fiind cei care nu apreciază filmulețul pe canalul de YouTube. Printre opozanți se numără și campionul mondial Lewis Hamilton care a declarat că preferă vechiul logo.

Însă, șeful departamentului comercial din Formula 1, Sean Bratches a spus că ia aceste critici ca un compliment: "Aceste schimbări sunt dificile... mai ales cele cu un brand cu pasiune". "Oamenii au o opinie. Și dacă au o părere înseamnă că le pasă. Ca responsabili ai acestui sport simțim acest impact. În cele din urmă, vom demonstra pieței că acest brand va supraviețui și va înflori." a adăugat Sean Bratches.

Sursa: motorsport.com

Vezi toata lista

Comentarii