Volkswagen pregăteşte o siglă nouă pentru epoca maşinilor electrice

Modificat foarte puţin după al doilea război mondial, noua versiune va fi prezentată anul viitor, când se pregătește și o lansare agresivă a vehiculelor electrice

Jochen Sengpiehl, șeful departamentului de marketing, plănuiește să îmbunătățească imaginea brandului, afectată după scandalul Dieselgate, iar în acest plan este inclusă și actualizarea logoului, ultima modificare datând din 2012 când a beneficiat de un aspect 3D mai pronunțat.

Pentru un impact mai mare, implicațiile noii strategii de marketing se vor direcționa și mai mult în domeniul digital și social-media.

Gigantul auto cu 12 branduri încearcă să construiască o nouă etapă, în urma crizei diesel, sub conducerea noului director executiv Herbert Diess. Pe listă se află I.D. hatchback programat pentru 2020, urmat de un SUV, un minivan și un sedan.

”Marea provocare este: Cum să atragem oamenii către lumea electrică,” a declarat Sengpiehl. ”Vrem ca oamenii să se distreze cu noi. Trebuie să devenim mai colorați.”

Volkswagen Logo Evolution

Vezi toata lista

Comentarii