Noul BMW X1 debutează pe piață în octombrie

Modelul va fi disponibil în România la un preț începând de la 27.150 de euro fără TVA

BMW a prezentat în urmă cu o lună a doua generație a lui X1, un model care este deja un succes pentru constructorul bavarez, care a vândut până acum peste 730.000 de unități. BMW România a anunțat că noua generație își va face debutul pe piața autohtonă pe 24 octombrie, atunci când sunt pregătite primele livrări, prețul de pornire pentru noul X1 fiind de 27.150 Euro fără TVA (33.666 Euro cu TVA) pentru versiunea BMW X1 sDrive18d, cu tracţiune faţă şi motorul de patru cilindri diesel de 150 cai putere. 

Design și opțiuni în premieră
 
Față de vechea generație, noul model vine cu un design exterior care îşi dovedeşte mult clar apartenenţa la gama BMW X, iar interiorul oferă o creştere semnificativă a spaţiului pentru pasageri şi bagaje. De asemenea, ca opțiuni, clienții pot primi farurile LED integrale, Dynamic Damper Control (controlul dinamic al amortizoarelor), BMW Head-Up Display şi sistemul Driving Assistant Plus, multe având, conform producătorului, debutul absolut pentru un automobil din această clasă.
Practic, noul X1 beneficiază de dotări similare cu cele găsite pe modelele X mai mari. Sistemul Head-Up Display proiectează informaţiile legate de condus direct pe parbriz, iar pachetul Driving Assistant Plus, din cadrul sistemului Active Cruise Control oferă funcţia Stop & Go, Lane Departure Warning (avertizare la părăsirea benzii), Traffic Jam Assistant (asistent în ambuteiaje), Collision Warning (avertizare de coliziune) şi sistem de avertizare la pietoni cu funcţia City Braking
 
Variante de model
 
BMW X1 xDrive25i: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injecţie directă High Precision, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 1.998 cmc, putere: 170 kW/231 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 350 Nm între 1.250 şi 4.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,5 secunde, viteză maximă: 235 km/h. Consum mediu de combustibil: 6,6-6,4 l/100 km, emisii CO2: 152-149 g/km, standard de emisii: EU6.
 
BMW X1 xDrive20i: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injecţie directă High Precision, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 1.998 cmc, putere: 141 kW/192 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 280 Nm între 1.250 şi 4.600 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,4 secunde, viteză maximă: 223 km/h. Consum mediu de combustibil: 6,4-6,3 l/100 km, emisii CO2: 149-146 g/km, standard de emisii: EU6.
 
BMW X1 sDrive20i: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injecţie directă High Precision, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 1.998 cmc, putere: 141 kW/192 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 280 Nm între 1.250 şi 4.600 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,7 secunde, viteză maximă: 225 km/h. Consum mediu de combustibil: 6,0-5,9 l/100 km, emisii CO2: 139-136 g/km, standard de emisii: EU6.
 
BMW X1 xDrive25d: motor diesel cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor în mai mult etape, cu presiune ridicată şi joasă, cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie directă common-rail cu injectoare supapă solenoid, presiune maximă de injecţie: 2.500 bar). Capacitate: 1.995 cmc, putere: 170 kW/231 CP la 4.400 rpm, cuplu maxim: 450 Nm între 1.500 şi 3.000 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,6 secunde, viteză maximă: 235 km/h. Consum mediu de combustibil: 5,2-5,0 l/100 km, emisii CO2: 137-132 g/km, standard de emisii: EU6.
 
BMW X1 xDrive20d: motor diesel cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie directă common-rail cu injectoare supapă solenoid, presiune maximă de injecţie: 2.000 bar). Capacitate: 1.995 cmc, putere: 140 kW/190 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 400 Nm între 1.750 şi 2.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,6 secunde, viteză maximă: 219 km/h. Consum mediu de combustibil: 5,1-4.9 l/100 km, emisii CO2: 133-128 g/km, standard de emisii: EU6.
 
BMW X1 sDrive18d: motor diesel cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie directă common-rail cu injectoare supapă solenoid, presiune maximă de injecţie: 2.000 bar). Capacitate: 1.995 cmc, putere: 110 kW/150 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 330 Nm între 1.750 şi 2.750 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 9,2 secunde (transmisie automată: 9,2 secunde), viteză maximă: 205 km/h (205 km/h). Consum mediu de combustibil: 4,3-4,1 (4,5-4,3) l/100 km, emisii CO2: 114-109 (119-114) g/km, standard de emisii: EU6.
 
Sursa: BMW România
Vezi toata lista

Comentarii