
Dacă silueta modelului Jaguar XF Sportbrake de pe terenul Central de la Wimbledon nu ne spune prea multe, directorul departamentului de design, Ian Callum, vine cu o declarație "lămuritoare": "Odată cu XF Sportbrake am creat o siluetă care se alungește mult spre spate". Să înțelegem totuși că este vorba de o formă ce-i asigură mașinii viteză și un sentiment de sportivitate.
O altă imagine-teaser, ce asigură o vedere de deasupra ne oferă informația că acoperișul fix va fi în totalitate din sticlă și, deși nu se întrevăd multe detalii asupra interiorului, schimbările față de sedanul XF ar trebui să fie minime.
Construit pe aceeași arhitectură de aluminiu ca și XF, va împărți de asemenea și motoarele cu fratele său: un motor de 2.0 litri diesel în opțiunea de bază plus motoare V6 de 3.0 pe benzină sau diesel, asigurând o putere ce variază de la 161 la 375 CP, tracțiunea fiind transmisă pe roțile din spate printr-o cutie manuală în șase trepte în configurația standard sau cu opt trepte automată ca opțiune pentru versiunile inferioare sau standard în exemplarele mai puternice.
Nu va lipsi nici tracțiunea integrală, gama fiind încoronată cu versiunea XF S Sportbrake.
Nu există informații cu privire la preț, însă este de așteptat ca acesta să fie mai mare decât cel pentru XF, care este de 38.000 euro.