
Pagani a terminat recent construcţia ultimului model Zonda şi l-a testat pe circuitul San Martino del Lago din Cremona, Italia, înainte de a-l livra clientului. Maşina pe care o veţi vedea în film este la propriu ultima Zonda produsă vreodată, aceasta fiind ultima din seria limitată de cinci unităţi a modelului Pagani Zonda Revolution, serie cu care producţia modelului Zonda a încetat. Maşina este cea pe care România pe Roţi v-a prezentat-o şi săptămâna trecută, în fabrica Pagani, în timp ce inginerii italieni finisau ultimele detalii. Modelul este unul în două culori, albastru şi negru, schema de culori fiind dată chiar de fibra de carbon din care este construit hypercar-ul, şi care, la cererea clientului care a plătit 2.2 milioane de euro, a rămas expusă.
Pagani Zonda Revolution este propulsată de un motor Mercedes AMG V12 de 6 litri, aspirat natural, care produce 800 de cai putere şi 730 Nm cuplu. Ultimul model Zonda a primit o serie de upgrade-uri, cum ar fi un DRS în două moduri, frâne Brembo, un sistem ABS nou, o aerodinamică revizuită şi mai multe modificări la cutia de viteze în şase trepte, construită din magneziu, care are nevoie de doar 20 de milisecunde pentru a schimba vitezele.
Sursa: world car fans