Audi a ales E-Tron Sportback pentru promovarea la Super Bowl 2020

Audi prezintă noul e-tron Sportback într-o manieră cinematografică traseul mărcii spre o mobilitate sustenabilă premium

Audi participă iar la cea mai importantă seară din fotbalul american, de data aceasta cu o reclamă de 60 de secunde numită „Let it go”, în care actrița Maisie Williams  joacă rolul principal, actriţa fiind cunoscută mai mult . Williams apare în film la volanul noului Audi e-tron Sportback dând startul unei campanii globale care subliniază angajamentul mărcii pe termen lung pentru definirea noii ere a mobilității sustenabile. Filmul a fost creat de 72andSunny din Amsterdam, partener global al mărcii, și regizat de François Rousselet. Aceasta este al 11-lea an în care Audi este prezentă la acest eveniment sportiv.

Lansată în timpul celui mai amplu moment cultural din întreaga lume, reclama o prezintă pe Williams, o voce puternică în lupta pentru combaterea efectelor schimbărilor climatice, interpretând melodia „Let it go” din celebra producție Disney, „Frozen” (Premiul Oscar® pentru cel mai bun film animat). Compozitorii Kristen Anderson-Lopez și Robert Lopez au câștigat deja cu această melodie un premiu Oscar® (Cel mai bun cântec original) și un premiu Grammy® (Cel mai bun cântec scris pentru un film, televiziune sau alte medii vizuale).

În noua reclamă, Williams, aflată la volanul unui Audi e-tron Sportback,  ajunge într-o intersecție, ce reprezintă suprapunerea de prejudecăți și noțiuni învechite în definirea consumului, succesului sau statutului social. Williams alege să schimbe direcția și să lase totul în urmă în timp ce cântă versurile „Let it go” și demarează spre un viitor mai sustenabil. Pe drum i se alătură și alți șoferi și pietoni, scenele reprezentând eforturile mărcii pentru susținerea mobilității sustenabile. Întreaga călătorie este o metaforă despre faptul că alegerile sustenabile necesită un efort din partea fiecăruia dintre noi.

Williams a înregistrat versiunea proprie a melodiei din „Frozen” la cunoscutul Abbey Road Studios  din Londra. Această reinterpretare este un element central în linia narativă a reclamei, fiind  o abordare nouă, îndrăzneață a unei piese care a dat fiori spectatorilor din întreaga lume. Melodia arată că transformarea implică mereu idea de a renunța la ceva vechi pentru a oferi spațiul necesar noului, in cazul de față, fiind vorba  despre pașii necesari pentru crearea unui viitor durabil.

„Cea mai importantă seară pentru fotbalul american și unul dintre principalele evenimente TV transmise live în întreaga lume, a reprezentat pentru noi momentul perfect pentru a prezenta către o audiență globală traseul și strategia mărcii pentru o mobilitate premium sustenabilă”, a declarat Sven Schuwirth, Director Marcă Audi, Digital Business și Customer Experience. „Maisie Williams transmite perfect tendința din ce în ce mai accentuată a clienților de a alege și de a milita pentru opțiuni sustenabile de transport. Fiind o persoană creativă și inovatoare, ea este un reprezentant al dorinței venite din partea a milioane de persoane de a face trecerea către un viitor electric”.

„Cred că cea mai importantă sarcină pe care o avem fiecare dintre noi este aceea de a crea un viitor durabil și un mediu de viață plăcut pentru generațiile viitoare. Mă bucur să pot transmite viziunea Audi pentru o mobilitate sustenabilă din această campanie globală a mărcii”, a declarat Williams.

 

Sursa: Audi

Vezi toata lista

Comentarii