
Renault continuă să-şi „aducă” gama de maşini în noua linie de design a companiei. De data aceasta, întreaga gamă Renault Megane a beneficiat de un facelift, dar şi de adăugarea noilor tehnologii Renault. Modelele hatchback, coupe şi break au fost reîmprospătate, toate având acum o nouă bară faţă, o nouă grilă faţă şi capote noi, dar şi un logo Renault mai mare pe un fond negru lucios. De asemenea, au fost adăugate lumini de zi, pentru a oferi “vitalitate” modelelor.
Sistemul R-Link, standard sau opţional
În ceea ce priveşte tehnologia, cele trei versiuni ale lui Megane vor veni acum cu sistemul R-Link, care va veni în standard, sau ca opţiune, în funcţie de nivelul de echipare ales. Sistemul celor de la Renault grupează toate funcţiile multimedia, incluzând navigaţia, radio, telefon cu Bluetooth şi conectivitate pentru telefoanele mobile. De asemenea, oferă acces la Renault R-Link Store, care dispune de un catalog cu 50 de aplicaţii. Toate acestea sunt controlate de un ecran tactil de 7 inch, care poate fi operat şi prin comandă vocală. Alte gadget-uri includ camere în faţa şi în spatele maşinii, care oferă diverse funcţii.
Motoare noi şi cutie automată
În premieră pe Megane îşi vor face apariţia şi motoarele din gama Energy a Renault. Motoarele Energy TCe 130 şi Energy TCe 115 pe benzină şi Energy dCi 130 şi Energy 1.5 dCi 110 pe motorină, promit un consum redus de combustibil şi performanţe de top.
De asemenea, disponibilă cu motorul TCe 130, va fi şi cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj şi şase trepte a Renault.
Facelift şi pentru gama sportivă
Odată cu gama Megane şi versiunile sportive ale modelului au primit un facelift. Renault Megane RS şi Renault Megane GT au primit o bară faţă nouă, cu logo-ul Renault mărit sau faruri noi.
Printre noutăţile noului Megane RS se numără câteva elemente inspirate din ediţia limitată Megane R.S. Red Bull Racing RB8 şi includ: scaune sport Recaro cu tapiţerie din două tipuri de piele, sistemul R-Link, cu câteva funcţii suplimentare faţă de modelul de serie, jante de 19 inch şi mai multe elemente de caroserie vopsite în roşu, inclusiv “lama” integrată în spoilerul faţă, inspirată din Formula 1. De asemenea, este disponibil şi un motor de 2 litri, 16 valve şi 265 de cai putere.
Faţă de un Megane standard, gama Megane GT vine cu jumătatea de jos a grilei faţă redesenată şi cu un motor 2.0T Renault Sport 200, derivat din motorul de pe Megane RS. Versiunile GT şi GT-Line sunt disponibile pentru hatchback, coupe şi break şi vin cu o gamă bogată de motoare pe benzină şi motorină
Sursa: Renault