QUANT e-Sportlimousine, surpriza de la Geneva

Conceptul are un design extrem de reuşit şi un sistem de propulsie revoluţionar

O companie cvasi-necunoscută a demonstrat că poţi lua prin surprindere lumea auto chiar dacă nu este unul dintre marii producători ai lumii. Compania NanoFLOWCELL AG, cu sediul în Liechtenstein, a adus la Geneva un concept care se va bate cu şanse reale pentru titlul de cel mai frumos al Salonului Auto.
Conceptul se numeşte QUANT e-Sportlimousine şi are un design extrem de atrăgător, cu forme fluide şi un aer sportiv. Conceptul este vopsit într-un albastru „chrystal lake”, aşa cum a fost botezată culoarea, are un parbriz foarte înclinat, un plafon cu două „bule” care coboară spre partea din spate şi o lunetă unică. Modelul mai beneficiază de jante de aliaj de 22 de inch, uşi cu deschidere verticală şi accente de cupru. Interiorul premium este şi el unul foarte reuşit şi vine într-o configuraţie 2+2. Putem regăsi piele, inserţii de lemn şi cupru, dar şi un display masiv de 1.25 metri lăţime şi 16 centimetri înălţime. Elementul care atrage cel mai mult atenţia este însă consola centrală care se continuă pe toată lungimea interiorului.

Sistem de propulsie revoluţionar

Nu numai design-ul lui QUANT e-Sportlimousine a uimit, ci şi sistemul de propulsie revoluţionar propus de NanoFLOWCELL. Aşa cum reiese din numele companiei, inginerii au apelat la nanotehnologie, care se ocupă cu studiul şi dezvoltarea unor materiale pe care se intervine la nivel microscopic. Acest sistem de propulsie foloseşte „Flow-Batteries”, o combinaţie între bateri normale şi celulele pe bază de hidrogen, numai că energia nu este stocată de un electrod, ci de: „electroliţi lichizi care sunt păstraţi în două tuburi şi circulate prin celule. O membrană separă cele două soluţii pe bază de electroliţi, dar permite electricităţii să treacă, producând astfel putere pentru propulsarea maşinii”. Aranjamentul propus de NanoFLOWCELL ar asigura o autonomie lui QUANT e-Sportlimousine de 600 km şi oferă performanţe demne de invidiat: 920 de cai putere şi acceleraţie de la 0 la 100 km/h în doar 2.8 secunde

Sursa: NanoFLOWCELL AG
 



quant e sportlimousine_01
quant e sportlimousine_02
quant e sportlimousine_03
quant e sportlimousine_04
quant e sportlimousine_05
quant e sportlimousine_06
quant e sportlimousine_07
quant e sportlimousine_08
quant e sportlimousine_09
quant e sportlimousine_10
quant e sportlimousine_11
quant e sportlimousine_12
quant e sportlimousine_13
quant e sportlimousine_14
quant e sportlimousine_15
quant e sportlimousine_16
quant e sportlimousine_17
quant e sportlimousine_18
Vezi toata lista

Comentarii