Noul Audi Q7, prezentat oficial

A doua generație a SUV-ului german vine, în premieră, cu propulsie hibridă

Audi a prezentat oficial a doua generație a SUV-ului Q7, unul dintre cele mai apreciate modele ale companiei germane. Tocmai de aceea, Audi a tratat cu cel mai mare interes noul model, acesta fiind mai ușor, mai scurt și mai îngust, dar cu toate acestea mai spațios în interior decât precedenta versiune. Noul Audi Q7 beneficiază și de ultimele tehnologii, printre care faruri cu LED sau matrix LED, două rânduri de lumini de zi LED sau semnalizatoare dinamice pentru stopurile spate.
Impresionantă este și greutatea noului model, care, echipat cu motorul TDI de 3 litri cântărește doar 1.995 de kilograme, cu numai puțin de 325 de kilograme mai puțin decât precedenta versiune. Performanța inginerilor Audi a fost reușită grație materialelor folosite, cum ar fi un șasiu ultra-ușor, realizat din oțel de înaltă performanță și aluminiu, în timp ce ușile, capota, hayonul și aripile față sunt construite integral din aluminiu. Pe lângă faptul că este mult mai ușor, noul Q7 este și mai scurt cu 37 de milimetri, dar și mai îngust cu 15 milimetri. Asta nu înseamnă însă că Audi a sacrificat spațiul interior. Noua generație oferă pasagerilor cu 21 de milimetri mai mult spațiu între scaunele din față și cele din spate și cu 41 de milimetri în față și 23 de milimetri în spate mai mult loc pentru cap.

Interior nou, înțesat cu tehnologie

A doua generație a lui Audi Q7 vine și cu un interior nou. Bordul este mai puțin aglomerat, grație eliminării unor butoane și integrarea funcțiilor lor în noul touchpad. Nici pasagerii din spate nu au fost uitați, aceștia având la dispoziție, în funcție de gradul de dotare al mașinii, una sau două tablete de 10.1 inch, care beneficiază de un procesor Nvidia Tegra 4, cameră full HD, 32 de GB memorie internă, Bluetooth și NFC. Printre alte dotări, noul Audi Q7 mai vine cu Google Android Auto, Apple CarPlay, un sistem audio Bose cu sunet 3D, sau opțional, cu unul mai scump Bang & Olufsen, cu 23 de boxe și o putere de 1.920 de wați.

Versiune hibridă, în premieră

Noul Audi Q7
vine cu o serie de motorizări noi, marea noutate fiind o versiune hibridă plug-in. La           lansare, ca entry-level, modelul va beneficia de un motor TDI de 3 litri, care oferă 272 de cai putere, 600 Nm cuplu și un consum impresionant pentru un SUV de această dimensiune, de doar 5.7 litri/100 km. În viitor, Audi va oferi o versiune și mai ieftină, un TDI de 3 litri și 218 cai putere. De asemenea, Audi Q7 2015 poate fi comandat și cu un TFSI de 3 litri, 333 cai putere și 440 Nm, în timp ce pentru piața asiatică și americană, modelul va fi oferit și cu un TFSI de 2 litri.
Cea mai importantă noutate o reprezintă însă versiunea e-tron quattro hibridă plug-in pe care Audi o oferă în premieră la noul Q7. Aceasta este prima hibridă plug-in diesel din istoria Audi și, conform producătorului, va oferi un consum de doar 1.7 litri/100 km. Audi Q7 e-tron foloseşte un motor TDI de 3 litri, care oferă 258 cai putere şi un motor electric de 94 kW, care este încorporat în cutia de viteze tiptronic cu opt rapoarte. Această versiune va fi disponibilă la puţin timp după ce modelele obişnuite vor fi lansate pe piaţă.
Clienţii germani pot comanda noul Audi Q7 începând din primăvara anului viitor, la un preţ de pornire de 61.000 de euro, iar livrările vor debuta în vara viitoare.

Sursa: Audi      

audi q7 2015_01
audi q7 2015_02
audi q7 2015_03
audi q7 2015_04
audi q7 2015_05
audi q7 2015_06
audi q7 2015_07
audi q7 2015_08
audi q7 2015_09
audi q7 2015_10
audi q7 2015_11
audi q7 2015_12
audi q7 2015_13
audi q7 2015_14
audi q7 2015_15
audi q7 2015_16
audi q7 2015_17
audi q7 2015_18
audi q7 2015_19
Vezi toata lista

Comentarii