
Ford a prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt noul concept Vignale, o modalitate prin care producătorul doreşte să pătrundă pe segmentul de lux al pieţei europene. Recent, şefii Ford au dat şi detalii despre strategia din spatele Vignale. „În segmentele în care concurăm, vedem o vânzare bună în zona produselor din categoria superioară, dar nu avem niciun produs în cea mai ridicată zonă a preţurilor. Asta ne spune că este loc pentru Vignale deasupra liniei noastre tradiţionale de produse”, a declarat Gaetano Thorel, şeful diviziei de marketing pentru Europa al Ford, pentru automotive news.
Vignale, cu zece la sută mai scumpe decât modelele Titanium
Acesta a dezvăluit şi că produsele Vignale vor fi cele mai scumpe din gama Ford, cu preţuri comparabile cu cele din gama ST: „Vignale va avea preţul unui model ST, dar se va adresa unui alt tip de client. În Europa, modelele cele mai ieftine înseamnă cam zece la sută din vânzări, cele cu preţ mediu aproximativ 40 la sută, modelele Titanium aduc 45 la sută din vânzări, iar modelele ST cam cinci la sută. Modelele Vignale vor fi cu aproximativ 10 la sută mai scumpe decât cele Titanium şi clienţii vor primi în plus detalii estetice unice, cum ar fi elementele cromate unice, scaunele şi bordul din piele special create pentru această linie, o culoare exterioară unică şi cele mai noi tehnologii”. Brand-ul Vignale îşi va face apariţia pe piaţă la începutul lui 2015, mai întâi pe noul Mondeo.
Sursa: automotive news