
Audi a dezvăluit astăzi, prin vocea lui Ulrich Hackenberg, membru al Consiliului de Administraţie al Audi, responsabil cu dezvoltările din departamentul tehnic, că supercar-ul electric Audi R8 e-tron va fi produs în cele din urmă. Decizia a fost luată după ce Audi a reuşit să crească substanţial autonomia modelului, de la 215 la 450 de kilometri, graţie: “progresului înregistrat în domeniul tehnologiei bateriilor” şi a unui nou mod de a distribui pachetul de baterii în interiorul maşinii, care este unul: “mult mai eficient din punct de vedere al spaţiului”. Hackenberg nu a oferit şi o dată de lansare a modelului, care va fi construit doar la comandă, dar a specificat că maşina va fi folosită ca o platformă pentru dezvoltarea unor noi tehnologii, care se vor regăsi în viitor şi pe alte modele Audi. Noul Audi R8 e-tron va fi construit pe platforma viitoarei generaţii a lui R8, aceeaşi folosită şi de Lamborghini Huracan.
Noul Q7 şi A8, tot mai aproape de lansare
De asemenea, oficialii Audi au dezvăluit şi că a doua generaţie a SUV-ului Audi Q7, va fi lansată în a doua parte a acestui an, deşi în ultimul timp se spunea că lansarea va fi amânată până anul viitor. De asemenea, până la finalul anului, Audi va oferi şi o nouă versiune a limuzinei A8, care va rivaliza cu noua S-Class de la Mercedes. Conform nemţilor, noul Audi A8 va beneficia de tehnologia “piloted driving”, care va permite maşinii să se conducă singură la viteze mai mici, în situaţii de genul ambuteiajelor.
Audi are planuri mari şi cu nou lansatul TT. Germanii pregătesc şi o versiune cu un consum redus de combustibil, care va fi botezată TT Ultra şi care va folosi un motor diesel de 2 litri. De asemenea, Audi se gândeşte şi la viitoare noi versiuni ale lui TT, în plus faţă de “posibilul” TT Shooting Brake.
Sursa: autocar.co.uk