
Planul strategic, denumit "Drive the Future" cuprinde 21 de vehicule până în 2022 sub branduriile Renault, Dacia și Alpine, inclusiv o gamă de modele EV și autonome pentru următorii șase ani.
CEO-ul Grupului Renault, Carlos Ghosn, a anunțat în această dimineață că noua alianță dintre Renault, Nissan și Mitsubishi va genera venituri de 70 miliarde de euro până în 2022 cu o marjă de profit de 7 procente.
Pentru următorii șase ani, s-a planificat acoperirea gamei de vehicule electrice și autonome, iar până în 2022 s-au luat în calcul și introducerea unor noi servicii precum RoboTaxi în cadrul unor parteneriate de mobilitate. Tot în planul următorilor șase ani, Grupul Renault urmărește să-și atingă scopul prin creșterea vânzărilor în afara Europei. Planul este de 5 milioane de vehicule, respectiv dublarea vânzărilor în afara Europei, piețele țintă incluzând Brazilia, India, Iran cu o prezență crescută în Rusia prin intermediul constructorului AvtoVAZ ce produce vehicule sub brandul Lada, simbol al Rusiei.
Renault se va extinde și pe piața vehiculelor utilitare ușoare (LCV - light commercial vehicle) în parteneriat cu companii din China.