BMW M7, dorinţa diviziei M

Inginerul şef al diviziei M a BMW şi-ar dori să creeze primul M7 din istorie

Inginerul şef al diviziei M de la BMW, Albert Biermann, spune că BMW ar trebui să construiască o versiune M7 a vârfului de gamă oferit de producătorul german, limuzina Seria 7. „Mi-ar plăcea foarte mult să concurez pe acest segment al pieţii auto. Banii sunt pur şi simplu acolo pentru a-i aduna. Sunt atâtea lucruri frumoase care se pot face cu un buget nelimitat”, a declarat Biermann pentru Autocar. Ideea ar putea rămâne însă doar la stadiul de dorinţă, având în vedere că BMW nu a construit niciodată o versiune M a limuzinei, iar însuşi Biermann recunoaşte că un astfel de model nu se află în planul diviziei M, care se concentrează pe alte proiecte. Printre acestea se numără posibilitatea introducerii sistemului cu tracţiune integrală pe viitoarele generaţii M5 şi M6, dar şi o posibilă versiune M3 a modelului Seria 3 GT, în 2016. În schimb, divizia M de la BMW nu doreşte deocamdată să-şi extindă portofoliul de produse din gama SUV, cu versiuni M ale lui X3 şi viitorului X4, care să se alăture lui X5 M şi X6 M. Vor exista totuşi versiuni M Performance, după modelul Audi, care diferenţiază modelele S de RS.

B7, singura alternativă

Pentru cei care şi-ar dori totuşi o versiune mai puternică a Seriei 7, pe piaţă există o alternativă. Limuzina super rapidă Alpina B7, adică o Seria 7 modificată de compania de tuning Alpina, specializată în marca BMW. Modelul preperat de Alpina foloseşte un motor V8 biturbo de 533 de cai putere, care oferă maşinii o acceleraţie de la zero la 100 de kilometri pe oră în 4.6 secunde.  

Sursa: Autocar
 

Vezi toata lista

Comentarii