
Cine a mers cel mai repede?
În ce priveşte cei mai buni timpi per tur, este evident că Mercedes şi Ferrari au dominat sesiunile, cu Red Bull si Renault destul de aproape. Apoi diferenţele au fost din ce în ce mai mici, cu celelalte echipe comasate într-un interval de două secunde.
Cine a parcurs cei mai mulţi kilometri?
Fără a fi o surpriză dar îngrijorător, totuşi, pentru concurenţă a fost modul în care Mercedes parcurgeau tur după tur, chiar completând echivalentul unei curse în doar a doua zi a monopostului W08 pe pistă. Încurajatoare, însă, a fost şi prestaţia Ferrari care nu au fost mult în spate în timp ce Sauber şi Haas au avut şi ele o săptămână productivă. De cealaltă parte a plutonului s-au situat Williams, McLaren şi Toro Rosso care nu au reuşit să parcurgă 1000 de kilometri.
Vitezele în linie dreaptă
În mod clar, timpii pentru fiecare tur oferă o imagine completă a performanţelor unui monopost dar e întotdeauna interesant de văzut cine e cel mai rapid în zonele de acceleraţie maximă. Sauber au fost cei care au atins viteza de vârf, cu maşinile echipate cu motoare Ferrari ocupând trei dintre primele patru locuri.
Capacitatea unităţilor de putere
Motoarele Ferrari, care sunt folosite de maşinile Sauber şi Haas precum şi de Scuderie au parcurs cei mai mulţi kilometri în Barcelona, urmate de Mercedes care sunt utilizate şi de Force India şi Williams. Renault, care echipează şi Red Bull şi Toro Rosso au fost pe trei iar Honda, folosite de McLaren au completat clasamentul.
Performanţa cauciucurilor
Este prea devreme pentru a trage concluzii despre performanţele pneurilor Pirelli pentru 2017, mai ales că cele hard şi ultrasoft au fost utilizate la minimum dar primele indicii arată o diferenţă mai mică între cele mai rapide trei tipuri de cauciucuri.
Sursa: formula1.com
Vezi toata lista