Ceaţă în 15 judeţe din ţară

Informaţii puse la dispoziţie de Centrul infotrafic al Poliţiei Române

UPDATE:

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române informează că la această oră (9:45), pe mai multe drumuri naţionale traficul rutier se desfăşoară în condiţii de ceaţă. Vizibilitatea scade, pe alocuri, sub 100, chiar sub 50 de metri, pe A3 Bucureşti - Ploieşti, A1 Piteşti - Bucureşti, DN6 (E70) la Drăgăneşti-Vlaşca, în judeţul Teleorman, pe DN7, în judeţul Arad, pe drumurile naţionale 3, 22C, 2A şi 38, în judeţul Constanţa, pe DN64 Râmnicu Vâlcea - Drăgăşani, în judeţul Vâlcea şi pe drumurile naţionale 1, 1A, 1B şi 72, în judeţul Prahova. Administraţia Naţională de Meteorologie a emis, în această dimineaţă, atenţionări nowcasting referitoare la acest fenomen, pentru judeţele Vâlcea, Olt, Dolj, Bacău, Vrancea, Vaslui, Neamţ, Galaţi, Ialomiţa, Călăraşi, Brăila, Buzău, Prahova, Dâmboviţa şi Ilfov, inclusiv autostrada A2 şi DN2 (E85). Se recomandă conducătorilor auto să adapteze viteza în funcţie de vizibilitate, să nu se angajeze în depăşiri riscante şi să folosească luminile de întâlnire, iar dacă vizibilitatea scade semnificativ şi pe cele de ceaţă.

 

..................................................

 

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române informează că în această dimineaţă nu sunt drumuri naţionale cu circulaţia întreruptă din cauza condiţiilor meteorologice nefavorabile.

În judeţul Galaţi, pe DN 24D Bălăbăneşti – Cuca, din cauza zăpezii de pe partea carosabilă există restricție pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare mai mare de 3,5 tone.

Pe DN 7C, în judeţul Argeş, între kilometrii 57 și 104 (Căpăţânenii-Ungureni - Piscu Negru), din cauza riscului de producere a avalanşelor, se menţine restricția pentru autovehiculele de peste 7,5 tone.

Pe DN1 Bucureşti – Braşov, conform noilor reglementări, restricţia de circulaţie pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane, se aplică, pe toată perioada anului, de luni până joi în intervalul orar 6:00 – 22:00, iar de vineri până duminică pe tot parcursul acestor zile (în intervalul orar 0:00 – 24:00). Principalele rute ocolitoare pentru această categorie de autovehicule sunt: DN1A: Bucureşti – Ploieşti – Braşov; autostrada A3: Bucureşti – Ploieşti; DN1A: Ploieşti – Braşov. Poliţia reaminteşte, de asemenea, că în judeţul Constanţa, pe DN39, pe podul de la Agigea aflat în lucru (km 8+988), în perioadele 22 ianuarie - 7 februarie 2014 şi 30 aprilie - 15 iunie 2014 se închide sensul de mers Constanţa - Mangalia, iar traficul rutier se desfăşoară pe sensul opus, pe câte o bandă, în ambele direcţii. Se menţine restricţia de viteză de 50 km/h şi cea impusă autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 5 tone. În perioada 23 ianuarie - 14 iunie 2014, se întrerupe traficul rutier pe pod pentru toate categoriile de vehicule, timp de patru ore, în zilele de joi, sâmbătă şi marţi, în intervalul orar 09:00 - 13:00, şi în fiecare noapte de luni spre marţi, între orele 23:00 şi 03:00. Tot pe acest pod, se va întrerupe circulaţia pentru toate tipurile de vehicule şi la sfârşitul acestei săptămâni, în noaptea de vineri spre sâmbătă (7/8 februarie 2014), în intervalul orar 23:00-03:00. Rută ocolitoare: A2-nod rutier Medgidia, DJ381 nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus, DN3 Ciocârlia de Sus – Cobadin, DJ391 Cobadin – Mereni – Topraisar, DN38 Topraisar – Agigea, DN39 Agigea – Mangalia.

Având în vedere că până la ora 8:00 sunt în vigoare atenţionări nowcasting emise de Administraţia Naţională de Meteorologie, referitoare la ceaţă, pentru judeţele Neamţ, Bacău, Vrancea, Galaţi, Ialomiţa, Călăraşi, Brăila, Buzău, Prahova şi Constanţa, inclusiv autostrada A2 şi DN2(E85), se recomandă conducătorilor auto să adapteze viteza în funcţie de vizibilitate, să nu se angajeze în depăşiri riscante şi să folosească luminile de întâlnire, iar dacă vizibilitatea scade semnificativ şi pe cele de ceaţă.

Vezi toata lista

Comentarii