SEAT Tarraco versus deșertul Erg Chebbi

SEAT Tarraco a fost supus la teste în deşertul Erg Chebbi din Maroc, unul dintre cele mai neprimitoare locuri de pe planetă

 Nu doar dunele înalte de nisip au provocat capacităţile tehnice ale modelului Tarraco ci şi temperaturile care oscilează de la 0 (pe timpul nopții) la 50 de grade în doar câteva ore. Cu toate acestea, "confortul termic din interior este de 21,5°C, iar opțiunea Automat al controlului de temperatură reglează astfel temperatura din autovehicul", spune María García, inginer la departamentul de dezvoltare și aerodinamică al SEAT. 

 
SEAT Tarraco control termic
 
Zonele stâncoase, neuniforme necesită competențe avansate de conducere.  Cu sistemul de control adaptiv al șasiului, sistemul ajustează automat fermitatea suspensiei, modificând caracteristicile sale în funcție de condițiile de suprafață și stilul de conducere. "Sistemul este capabil să reacționeze la suprafețe neuniforme într-o chestiune de miimi de secundă pentru a-și optimiza performanța", explică Ștefan Ilijevic, șeful departamentului de pre-dezvoltare, brevete și inovare la SEAT.
 
SEAT Tarraco teren stancos
 
Pe dunele de nisip înalte de 150 de metri "trebuie să dezactivați sistemul de control al stabilității pentru a preveni blocarea roților și pentru a le permite să găsească liber tracțiunea pe suprafață", recomandă Stefan.
 
SEAT Tarraco dune de nisip
 
Cum găsirea unei stații de combustibili în deșert este aproape imposibilă, rezervorul de 60 de litri te poate ajuta în cazul consumului mai mare la puterea necesară pe dunele de nisip.
 
Pe timpul zilei culorile deșertului se schimbă de la portocaliu aprins la auriu strălucitor, iar dunele crează umbre ce fac dificilă alegerea direcției, dar farurile cu tehnologie 100% LED instalate pe SEAT Tarraco generează o lumină clară în față. 
Vezi toata lista

Comentarii