
La exterior, grila nouă, bară spate reproiectată inspirata din prototipul Alfieri, pentru o aerodinamică mai bună, vopsea nouă, roți și anvelope noi (acum de la Pirelli). Din punct de vedere mecanic, motorul rămâne același, un V8 de 4,7 litri pe benzină de 460 CP. Schimbări considerabile întâlnim în interiorul mașinilor: infotainment nou, sistem Uconncet cu display de 8.4 inch, Apple și Android CarPlay Auto incluse, ceas analogic pe tabloul de bord.
Ambele mașini au fost prezentate la Goodwood Festival of Speed alături de întreagă echipă de reprezentanți Maserati, ca parte a expoziției "70 de ani de GranTurismo".
Primul model GranTurismo, A6 1500, concept Pininfarina, a fost lansat la Salonul Auto de la Geneva din 1947, și avea un motor în linie de 1.5 litri și 65 CP. Primul model produs în masă, 3500 GT, concept Touring, a debutat în 1957 și avea un motor de 3,5 litri cu 6 cilindri și 230 CP. A urmat Ghibli SS Coupé în 1967, proiectat de Giugiaro și introdus pe piață în 1970 cu un motor V8 mai mare, de 4,9 litri și o putere de 335 CP. Și în fine, modelul 3200GT ,proiectat tot de Giugiaro în 1998 ce avea un motor V8 de 3.2 litri Twin Turbo cu 370 CP.