
Față de generația anterioară, care se încadra în categoria monovolumelor, modelul nou încearcă să intre în lumea SUV-urilor compacte, deși, îi lipsește tracțiunea integrală. Garda la sol mărită și pachetul Advanced Grip (un sistem de tracțiune cu 5 nilveluri de asistență) îi sunt de ajutor în abordarea unor trasee pe teren accidentat.
La interior, Peugeot 3008 ne întâmpină o ambianță high tech, prin intermediul noului i-Cockpit, ce are în componență două ecrane: unul de 8” poziționat central, deasupra consolei, și unul de 12,3” amplasat deasupra volanului. Acesta din urma poate fi personalizat de către șofer, pentru a oferi informațiile pe care le considera necesare în timpul deplasării.
Spațiul pentru depozitare este amplu, ajutat fiind și de sistemul “Magic Flat” de rabatare a banchetei din spate. Un alt plus îl reprezintă și modul “hands free” de deschidere a hayonului.
Gama de motorizări include patru propulsoare: doua HDi de 1,6 si 2,0 litri cu puteri cuprinse între 99 și 180 CP și două turbo pe benzină de 1,2 și 1,6 litri, dezvoltând 130 respectiv 163 CP, toate motoarele fiind conforme cu normele EU6.
Prețul de pornire pentru noul 3008 este de 20.399 EUR (TVA inclus)