Ford Mustang, legenda reinventată

Cu un design agresiv şi modern, noul Mustang este gata să cucerească întreaga lume

Aşteptarea fanilor din întreaga lume a luat sfârşit. Noul Mustang a sosit şi este gata să cucerească întreaga lume. Lansat simultan în şase oraşe de pe patru continente, noul Mustang  vine cu un design modern şi agresiv şi marchează aşa cum se cuvine 50 de ani în care muscle-car-ul american a intrat în legendă.
Noua generaţie se prezintă cu un design evoluat, elementele centrale ale noului look fiind grila faţă trapezoidală, parbrizul mai înclinat ca de obicei, faruri „subţiri” sau aripile spate evazate. Posteriorul a fost şi el regândit, în ciuda faptului că Ford a păstrat tradiţionalele stopuri sub forma a trei baghete, dar aduse în secolul 21 graţie tehnologiei LED. Un deflector şi două ţevi de eşapament cromate completează spatele maşinii.
Există şi o versiune decapotabilă, care vine cu un acoperiş textil construit dintr-un material special, despre care Ford spune că va menţine liniştea în interior. De asemenea, acoperişul se coboară de două ori mai repede decât la precedenta versiune.
La interior, noul Mustang păstrează tema aviatică familiară maşinii, dar oferă materiale de mai bună calitate. De asemenea, Ford a adus noul Mustang în secolul 21 şi în ceea ce priveşte tehnologia, în centrul planşei de bord regăsindu-se un sistem multimedia, care poate găzdui aplicaţii şi vine cu MyFord Touch, Intelligent Access, SYNC şi un sistem audio performant.

Trei motorizări

În ceea ce priveşte motorizările, noul Ford Mustang va fi disponibil în trei versiuni. Ca entry-level, clienţii vor primi un V6 de 3.7 litri care oferă 300 de cai putere şi 365 Nm cuplu.
Noul Mustang nu putea să nu beneficieze şi de unul din noile motoare din gama EcoBoost a Ford. Este vorba despre un motor cu patru cilindri de 2.3 litri, care livrează chiar mai multă putere decât V6-le de 3.7 litri şi anume 305 cai putere şi 406 Nm cuplu.
Ca motorizare de vârf, Ford oferă un V8 de 5 litri, care produce 420 de cai putere şi 528 Nm cuplu. Indiferent de motorizarea pentru care clienţii vor opta, aceasta va fi cuplată cu o transmisie manuală sau automată. Puterea va fi transmisă, în mod tradiţional, punţii spate.

Suspensie modificată radical

Schimbarea majoră a noului Mustang vine însă atunci când vorbim de suspensie. Pentru a atrage mai mulţi clienţi europeni, Ford a optat pentru o suspensie spate independentă, care a fost concepută special pentru performanţă şi o conexiune MacPherson pe puntea faţă. Ford Mustang 2015 mai beneficiază de sistem electronic de control al stabilităţii (ESP), iar versiunea Mustang GT vine şi cu launch control în standard, sistem care promite să ofere: “o plecare de pe loc constantă şi lină de fiecare dată”.
Fanii Mustang vor mai avea însă de aşteptat până vor putea comanda noul model. Acesta va fi oferit spre vânzare în Statele Unite în toamna anului viitor, în timp ce în Europa va fi disponibil abia din 2015.
 









ford mustang 2014_01
ford mustang 2014_02
ford mustang 2014_03
ford mustang 2014_04
ford mustang 2014_05
ford mustang 2014_06
ford mustang 2014_07
ford mustang 2014_08
ford mustang 2014_09
ford mustang 2014_10
ford mustang 2014_11
ford mustang 2014_12
ford mustang 2014_13
ford mustang 2014_14
ford mustang 2014_15
ford mustang 2014_16
ford mustang 2014_17
ford mustang 2014_18
ford mustang 2014_19
ford mustang 2014_20
ford mustang 2014_21
ford mustang 2014_22
ford mustang 2014_23
ford mustang 2014_24
ford mustang 2014_25
ford mustang 2014_26
ford mustang 2014_27
ford mustang 2014_28
ford mustang decapotabil 2
ford mustang decapotabil 3
ford mustang decapotabil
Vezi toata lista

Comentarii