
Aceasta este cartea de vizită a noului 2018 Dodge Challenger SRT Demon, atât de rapid încât nu are voie să concureze. Cei de la Dodge au găsit modalitatea de a implementa acestei mașini de producție performanțele uneia de drag race, depășind astfel chiar și propriile lor asteptări.
Mai știm că:
- este prima mașină de productie echipată cu frână de transmisie și sistemul nou de racire lichid-aer care deviază aerul rece din bucla de aer condiționat,precum și cu sistemul After-Run care răcește turbocompresorul după ce motorul este oprit.
- este prima mașină cu configurație de suspensie Mod Drag pentru un transfer optim de greutate,un element-cheie pentru performanța în linie dreaptă.
- este prima mașină de producție disponibilă cu un set de roți față super-skinny (doar pentru curse, parte din pachetul opțional de performanță).
-folosește senzori de roată pentru a detecta alunecarea și reduce cuplul pentru a restabili rapid tracțiunea.
Demonul SRT este atât de rapid încât a fost interzis de către Asociația Hot Rod National, aceeași care a certificat performanțele sale record.Mașina are nevoie de echipamente suplimentare de siguranță pentru a concura în mod legal, cum ar fi un roll-cage și ham de curse pe care cu siguranțâ viitori proprietari doritori de curse le vor instala. Momentan, în versiunea de showroom, este prea rapidă pentru a fi aprobată.
Daca nu te afli la curse și vrei să conduci “normal”, mașina dispune de modul Eco și modul Valet (protejat prin parolă) și are două chei care declanșează diferitele nivele de putere. Cheia neagră este limitată la 500CP și cea roșie deblochează întregul potențial al mașinii.
DODGE Challenger SRT Demon - mult așteptatul model a debutat în sfârşit la New York Motor Show și toți se întreabă daca el este cel din viitorul Fast and Furious.
Vezi toata lista