
Grupul BMW pregătește cea mai mare campanie de dezvoltare din istoria companiei după ce a fost depășit la vânzări de rivalul Mercedes Benz.
Președintele Harald Krueger dorește revitalizarea vânzărilor după scăderea profiturilor în ultimii șase ani, fiind depășiți în 2016 de Mercedes pentru prima dată în ultimul deceniu.
”Am pornit cea mai mare ofensivă,” a declarat Krueger. ”Am declanșat o transformare cum n-a văzut niciodată compania.”
După ce a preluat conducerea în 2015, Krueger a înregistrat prima înfrângere când sedan-ul remodelat Seria 7 a pierdut lupta cu Mercedes S class.
Harald Krueger se concentrează mai mult asupra profitabilității decât asupra vânzărilor, pentru a asigura resursele pentru costuri substanțiale necesare în noua eră a vehiculelor electrice, autonome, în plan existând și lansarea modelului autonom iNext până în 2021.
Până atunci, în următorii doi ani, BMW va dezvălui 40 de versiuni inclusiv SUV-ul compact X2 și crossover-ul X7.
După ce a cheltuit 5,16 miliarde de euro anul trecut (5,5% din venituri) pentru cercetare și dezvoltare, BMW urmează să investească și mai mult în următorii doi ani. Pe fondul costurilor ridicate, compania se așteaptă ca profitul și veniturile să crească ușor în 2017.
Sursa: Automotive News
Vezi toata lista