
La prima vedere mașina promite performanțe bune, au fost reduse emisiile de CO2 (44 gr/km) și consumul de combustibil (1,9 litri la 100 km) dar sa analizăm mai atent.
Motorul pe benzină de 2.00 litri cu 4 cilindri combinat cu motorul electric reușesc împreună 252 CP și un cuplu de 420 Nm. Convertizorul de cuplu nu mai este necesar întrucât motorul electric este integrat în transmisia automată cu 8 trepte ZF, care permite rapoartele să fie utilizate exclusiv in în modul electric. La fel ca modelul 530i, 530e atinge 100km/h în doar 6,2 secunde și o viteza maximă de 235 km/h. Bateria de 9.2 kWh se încarcă în 5 ore la o priză internă sau în 3 ore cu BMW i Wallbox și dă posibilitatea de a parcurge 47 km la viteze de până la 140 km /h. Este posibilă de asemenea și încărcarea prin sistemul Wallbox Connect pentru a încărca bateria cu ajutorul energiei solare, ce include prognoză meteo pentru a prezice cantitatea de energie solară disponibilă.
În ceea ce priveste sistemul de propulsie 530e dispune de 3 moduri:
-Auto eDrive: optimizează utilizarea celor 2 motoare și permite o viteză maximă electrică de 90 km/h
-Max eDrive : este folosit doar motorul electric
-Save Battery: pentru condusul în oraș, bateria este încărcată complet folosind motorul electric ca generator (nivelul de încărcare poate fi setat Între 30% și 100%.)
BMW 530e iPerformance este deja disponibil și poate fi achiziționat la prețul de 51.000 euro.
Vezi toata lista