Automobile Bavaria Group: peste 80% din volumul total de automobile electrice şi plug-in hybrid livrate în România în 2017

Grupul Automobile Bavaria îşi consolidează poziţia de lider în cadrul dealerilor BMW din Europa Centrală şi de Est

Automobile Bavaria Group a înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri de peste 136 milioane euro şi o creştere cu peste 15% a volumului vânzărilor de automobile faţă de anul precedent, reprezentând aproximativ 3,000 de unităţi livrate.

Serviciile post-vânzare la nivel de grup au înregistrat o creştere de peste 12% a cifrei de afaceri, fiind rezultatul investiţiilor realizate în anul 2016 şi pe parcursul anului 2017, care au vizat creşterea calităţii serviciilor şi implementarea celor mai noi standarde de calitate.

Automobile Bavaria Group și-a consolidat pozitia de lider de piaţă în reteaua dealerilor BMW autorizati in Romania, cu o cotă de peste 65%, pentru vănzările BMW fiind singurul dealer MINI pe plan local.

În România, în cei 24 de ani de activitate, Automobile Bavaria Group a livrat peste 40.000 de vehicule, şi a înregistrat peste 1.000.000 de vizite în atelierele de service autorizate BMW, MINI şi Rolls-Royce.

În anul 2017, cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Est a înregistrat o cifră de afaceri de 136 millioane euro, mentinâdu-şi poziţia de lider în cadrul reţelei de dealeri autorizaţi BMW cu 65% cotă de piaţă.

Vânzările de automobile BMW noi au atins un volum de peste 1,500 unităţi în 2017, iar vânzările MINI un volum uşor sub pragul de 300 de unităţi.

Vânzările automobilelor rulate au înregistrat şi ele o evolutie pozitivă la nivelul grupului Automobile Bavaria, depăşind pragul de 1,000 unităţi livrate şi înregistrând o creştere cu aproape 33% în volum, peste media de creştere a segmentului premium din România, estimată conform datelor publice la 20-23%.

"Anul acesta avem ca obiectiv principal consolidarea poziţiei de lider în cadrul reţelei BMW din România, prin continuarea investiţiilor în modernizare şi implementarea celor mai noi standarde BMW la nivelul reţelei de service-uri, precum şi lansarea noilor modele BMW X2, BMW M5, BMW Seria 8, BMW X4, BMW X5 sau BMW X7 pe piaţa din România.

Din perspectiva de Grup, ne-am propus să continuăm strategia de diversificare a portofoliului de mărci pe care le reprezentăm. La finalul lui martie avem planificată deschiderea oficială a dealer-ului Opel din Tg. Mureş, iar în paralel purtăm discuţii avansate pentru a aduce şi alte mărci în grupul nostru.” a explicat Preşedintele Automobile Bavaria Group, dl. Michael Schmidt.


Parteneriate culturale şi sportive
În anul 2018 Automobile Bavaria Group va continua parteneriatele culturale tradiţionale cu Teatrul Naţional din Bucureşti şi Festivalul Internaţional de Teatru Sibiu şi alte proiecte, precum parteneriatul cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi sau susţinerea unor personalităţi sportive, culturale şi de business, prin programul BMW Friend of Brand.

Vezi toata lista

Comentarii