
Urmașa modelului Enzo, LaFerrari fost produsă din 2013 până în 2016 și este unul dintre cele mai de succes modele Ferrari, atât pe piața auto cât și printre pasionații de supermașini. Lansată oficial la Geneva Motor Show în 2013, a fost produsă în 500 de exemplare, dintre care 499 au fost vândute, iar una scoasă la licitatie. Banii obtinuți la licitație au fost donați pentru victimele cutremurului din Emilia-Romagna.
Michael Hugo Leiters, Chief Technology Officer Ferrari, a declarat că planurile de inovare vor fi gata în următoarele 6 luni și după isi vor îndrepta atenția asupra noii LaFerrari ce nu va fi o mașină de stradă cu motor de F1, desi utilizează același sistem HY-KERS ca și Mercedes-AMG.
LaFerrari a fost primul model hibrid al mărcii și, în ciuda păstrării motorului V12 cu aspirație naturală pentru GTC4Lusso și 812 Superfast Ferrari, Sergio Marchionne a indicat anterior că ar dori ca toate modelele Ferrari să aibă o anumită formă de hibridizare până în 2019.