Sunt reclamele auto de la Super Bowl XLIX mai importante decât caii putere?

Ceea ce este cunoscut este faptul că la această ediție vor fi mai puține reclame auto decât în anii anteriori.

Motivul acestei scăderi pare a fi creșterea costului difuzării. Conform AdWeek, un spot de 30 de secunde va costa 4,5 milioane dolari, o valoare fără precedent.

Companiile auto au fost in mod traditional un sprijin financiar considerabil pentru Super Bowl. Un raport Time.com spune că "producătorii auto au adus 514,600,000 dolari pentru reclamele difuzate la Super Bowl, aproape 25% din total" în ultimii 10 ani.

Patriots - Seattle, University of Phoenix Stadium, Luni, 2 februarie, 1:00 (ora României) Dar pentru ediția Super Bowl XLIX, numărul reclamelor auto va fi mai mic ca în trecut, potrivit Time.com. Detroit News notează că 11 mărci auto au difuzat reclame în timpul ediției Super Bowl XLVIII, dar în acest an, la întâlnirea între New England Patriots şi Seattle Seahawks (câştigătorii de anul trecut) nu vor fi nici pe departe atâtea reclame. Printre marii cheltuitori obișnuiti pentru Super Bowl, care în acest an au ales să stea pe margine se numără si Ford, GM și Honda.

 

 În România, meciul nu va fi transmit pe TV,

Sport 1 s-a închis la sfârşitul anului trecut.


Dar să aruncăm o privire peste câteva reclame auto pregătite pentru Super Bowl XLIX:


Mercedes-Benz AMG GT

Pentru o sumă de 129.000 dolari, aceasta frumusete poate fi a ta. Propulsat de un 4.0 litri, 503 CP, twin-turbo V8, în șapte viteze automată cu dublu ambreiaj, AMG GT este mașina cu care broscuța câștigă cursă în fața iepurelui.





Kia Sorento

Exista destule spoturi TV la acest Super Bowl cu ex-sportivi retrăind gloria lor din trecut. Actorii, se pare, că fac același lucru. Prin urmare, Pierce Brosnan evocă reflectă la câteva acţiuni de erou din filmele carierei sale, în principal ca agent 007: "GoldenEye", "Tomorrow Never Ends", "The World is not Enough" și "Die Another Day". Kia Sorento nu este un SUV rău, dar nu e Aston Martin DB5.



 

 

BMW i3

High-tech poate fi descurajatoare, mai ales când trebuie să treci pentru priam dată proba de interwebs. Cel puțin Katie Couric și Bryant Gumbel au curajul de a se autoironiza pe seama amintirilor din anii '90 despre cunoștiințele legate de WWW. Povestea din spatele aceastei reclame este că doamna Couric admite că ea de fapt conduce un Audi. IAr concluzia este că petrecând mult timp la volanul unui BMW i3 electric te simţi extrem de confortabil cu tehnologia.




Lexus NX

Desigur, New England Patriots și Seattle Seahawks au pregătit echipele A pentru jocul din SuperBowl. Din păcate, doar a doua zi de condus noul NX veti observa că cei de la Lexus nu s-au pregătit nic măcar de un joc de nivel B. Conform consumerreports.org, maşina de test de 43.000$ a fâsâit de la primul contact. Să fie unitatea de radio vinovată? Un ecran gol la monitorul de control, nu există sistem de asociere cu telefoanele, sau sistem de navigare. Și chiar dacă acest spot pentru Super Bowl spune că noul NX are de gând să "facă ceva zgomot", cei de la consumerreports.org nu au dat măcar cu ochii de un sistem audio. De fapt, liniştea a fost asurzitoare.

 

 

 

Cu asemenea reclame (poate cu excepţia celei pentru Mercedes-Benz AMG GT) nu este o surpriză că se vorbeşte mai mult de mărcile care s-au retras în acest an: Audi, Ford, General Motors, Chrysler şi Volskwagen.

 

 

 

 

Vezi toata lista

Comentarii