
Producătorul japonez Toyota rămâne şi în 2013 cea mai valoroasă marcă auto din lume, conform unui studiu efectuat de Intrabrand. Toyota şi-a păstrat locul 10, obţinut şi în 2012, într-un top 100 al celor mai importante brand-uri din lume, japonezii fiind urmaţi de Mercedes-Benz, locul 11 în top şi BMW, locul 12 la nivel mondial. Printre alte mărci auto, Honda ocupă locul 20, Volkswagen a urcat pe poziţia a 34, faţă de locul 39 anul trecut, Ford ocupă locul 42, Audi - locul 51, Porsche – locul 64, iar Nissan ocupă poziţia a 65-a. De o creştere spectaculoasă a avut parte Hyundai, care ocupă în clasamentul acestui an locul 43, faţă de poziţia a 53-a anul trecut. Pe prima poziţie în top se situează Apple. În alcătuirea clasamentului, Intrabrand a luat în considerare, printre altele, performanţele financiare şi expunerea mediatică.
Sursa: Interbrand