
Fix acest volan, capabil să încapă pe deplin în tabloul de bord, arată cum cei de la Peugeot văd un vehicul autonom, și anume: o mașină care oferă două moduri de ghidare manuală (Boost sau Relax) capabilă să meargă driverless, Soft sau Sharp. În acest caz, evident nu este nevoie de volan sau de accelerație, reușind să se deplaseaze înapoi până când se aliniază la corpul pedalei.
Peugeot ne propune o tehnologie de ultimă oră: i-cockpit-ul upgradat datorită panoului de bord dotat cu un megaecran central ce colectează, printre altele, informațiile furnizate de platforma digitală Artik Cloud de la Samsung ce garantează o interacțiune totală între mașina și propietar. Mașina va accesa informațiile de la alte dispozitive pentru a afla stilul de viață al șoferului și își va preconfigura setările astfel încât să se adapteze perfect la rutina șoferului și va ține cont de modul de conducere preferat, setările de siguranță și de interfață, iluminatul ambiental și audio. De asemenea, poate accesa datele din smartwatch și să se autoconfigureze în modul Soft autonom pentru a oferi șoferului o plimbare relaxantă după o zi stresantă sau un antrenament greu la sala de sport.
În ceea ce privește exteriorul, deși caroseria mașinii are o forma relativ convențională, corpul aerodinamic este proiectat pentru o eficiență maximă de combustibil, dar și pentru a fi atrăgătoare. Un fel de brake de dimensiuni medii (4,55 m lungime, 1,96m latime si 132 cm inaltime) cu două “mustăți” luminoase verticale în partea frontala ce urcă ușor spre pasajele roților.
Din punct de vedere mecanic, Instinct se bazează pe sistemul hibrid plug-in (două motoare electrice, plus un turbo pe benzină) capabil de 300 CP.