Lexus RC-F, „arma” japoneză împotriva nemţilor

Modelul este gândit ca un rival pentru BMW M4 sau Mercedes C63 AMG

UPDATE:

 

Lexus a prezentat cu ocazia Salonului Auto de la Detroit detaliile complete ale maşinii. Astfel, aceasta este propulsată de noul motor V8 de 5 litri al companiei, care dezvoltă mai mult de 450 de cai putere şi 518 Nm cuplu. Propulsorul este "legat" de o cutie de viteze Sports Direct Shift cu opt rapoarte, care ar trebui să permită maşinii să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde şi să atingă o viteză de top de 270 km/h. Ca o noutate, motorul rulează în ciclul Atkinson la viteze de croazieră, pentru un consum de combustibil redus, şi apoi trece în ciclul de funcţionare Otto la turaţii înalte, pentru un nivel de performanţă superior. Noul Lexus RC-F mai vine şi cu o suspensie sport cu braţe faţă mai rigide şi un diferenţial Torque Vectoring cu trei setări: Standard, Slalom şi Track.

..........................................................................................

 

Lexus a prezentat astăzi unul dintre cele mai radicale modele construite de japonezi în ultimul timp. Versiunea de performanţă a coupe-ului RC, noul RC-F se doreşte a fi un rival redutabil pentru giganţi ca BMW M4 sau Mercedes C63 AMG. Şi deşi este o misiune dificilă, noul Lexus RC-F are „armele” necesare pentru a ieşi la atac. Chiar dacă nu au dat detalii complete despre performanţele noului model, japonezii au dezvăluit că maşina va avea un motor V8 de 5 litri, care este catalogat drept: „cel mai puternic motor V8 construit vreodată de Lexus, cu o putere de peste 450 de cai putere”. Se pare că motorul este capabil să dezvolte 460 de cai putere, iar maşina ar avea nevoie de 4.5 secunde pentru a atinge 100 km/h şi ar avea o viteză de top de aproximativ 300 km/h.

Design agresiv

Design-ul noului coupe performant este şi el unul extrem de reuşit. Cu un look agresiv, Lexus RC-F are un kit de caroserie gândit pentru a îmbunătăţi aerodinamica, ce include spoilere noi, o capotă umflată, praguri laterale, o grilă faţă nouă, care coboară până la baza spoilerului faţă sau jante de 19 inch din aluminiu forjat, disponibile în trei tipuri de design. În plus, maşina poate fi comandată cu mai multe elemente din fibră de carbon şi un eleron activ, care se deschide la viteze de peste 80 km/h şi se închide la viteze de sub 40 km/h. Aerul ultra-sportiv este prezent şi la interior, acolo unde maşina beneficiază de scaune sport îmbrăcate în piele, un volan nou cu padele pentru schimbarea vitezelor, instrumente de bord noi faţă de versiunea standard RC sau pedale din aluminiu.
Lexus va oferi detalii complete pe 14 ianuarie, atunci când maşina va fi prezentată oficial la Salonul Auto de la Detroit.  

Sursa: Lexus
 

lexus rc f_01
lexus rc f_02
lexus rc f_03
lexus rc f_04
lexus rc f_05
lexus rc f_06
lexus rc f_07
lexus rc f_08
lexus rc f_09
lexus rc f_10
lexus rc f_11
lexus rc f_12
Vezi toata lista

Comentarii