
Volkswagen a lansat oficial “fratele” versiunii sport Golf GTI, dar într-o versiune hibridă. Noul Volkswagen Golf GTE, aşa cum a fost botezat modelul, oferă performanţe demne de o maşină sport cu un consum impresionant de doar 1.8 litri/100 km.
Gama Golf se extinde cu o versiune hibridă plug-in. Noul Golf GTE este propulsat de un motor turbo TSI de 1.4 litri şi patru cilindri, care oferă 148 de cai putere, împreună cu un motor electric de 101 cai putere, puterea totală fiind de 201 cai putere şi 349 Nm cuplu. Golf GTE este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7.6 secunde şi să atingă o viteză de top de 217 km/h. În modul full-electric, maşina are o autonomie de 50 km şi atinge o viteză de top de 130 km/h, iar autonomia în modul hibrid urcă până la impresionanta cifră de 940 km. De asemenea, impresionant este şi consumul de combustibil în modul hibrid, acesta fiind de doar 1.8 litri/100 km. Conform Volkswagen, o încărcare completă de la priză a bateriei litiu-ion durează doar trei ore şi jumătate.
Din punct de vedere al aspectului, Golf GTE este similar cu toate modelele Golf, excepţia fiind partea frontală, care se inspiră de la versiunea GTI, dar şi de la versiunea full-electrică e-Golf. În standard, maşina vine cu sistemul Composition Media radio, cu un display touchscreen de 6.5 inch, sau opţional cu sistemul de navigaţie Discover Pro. De asemenea, ca mai toate modelele hibride, Volkswagen Golf GTE are şi câteva funcţii suplimentare, cum ar fi un e-manager, “zero emission statistics” sau o aplicaţie care arată autonomia maşinii în acel moment. Totodată, cu aplicaţia “Volkswagen Car-Net e-Remote”, clienţii pot controla sau verifica unele aspecte şi funcţii ale maşinii de la distanţă, cu ajutorul unui smartphone.
Sursa: Volkswagen