Ford explică felul în care se camuflează un prototip

Camuflajul noului Ford Mustang a fost realizat din vinilin şi spumă, pentru a ascunde formele maşinii

Fanii lumii auto au văzut de-a lungul timpului multe fotografii şi filme în care prototipuri erau testate de diverşi producători sub un strat gros de camuflaj. Şi dacă v-aţi întrebat vreodată cum se realizează un astfel de camuflaj, pentru a ascunde formele modelului care urmează să fie lansat de ochii curioşi ai fotografilor profesionişti, Ford face acum lumină.
Chiar dacă şi Ford şi-a ratat obiectivul, fotografii cu noul Mustang apărând pe internet înainte de lansarea oficială, americanii se declară mândrii de modul cum au protejat prototipul. Pentru noul Ford Mustang, americanii au conceput un camuflaj complet pentru caroserie, dar, după cum inginerul şef al Ford, Dave Pericak recunoaşte, prima soluţie găsită nu a fost una suficient de bună, aşa că s-a realizat un al doilea camuflaj. Într-un final, Ford a acoperit întreaga caroserie într-un vinilin de culoare neagră, iar sub acesta a “căptuşit” maşina cu spumă, pentru a modifica forma originală a caroseriei. În final, camuflajul a adăugat 22 de kilograme la greutatea maşinii. 

 

Sursa: Ford
 

Vezi toata lista

Comentarii