Debut impresionant al Dacia în Marea Britanie

Producătorul român deţine 0.76 la sută din cota de viaţă în Marea Britanie, o cifră impresionantă pentru primul an

Jurnaliştii britanici de la revista Autocar au întocmit, pe baza cifrelor oficiale din Marea Britanie, o statistică a felului în care mai multe mărci auto s-au descurcat în 2013 în Regat. Printre marile câştigătoare ale anului trecut se numără şi Dacia, marcă ce a intrat pe piaţa britanică abia în 2013. Dacia a încheiat anul trecut cu o cotă de piaţă în Marea Britanie de 0.76 la sută, dintr-un total de 2.25 de milioane de maşini noi cumpărate. Şi chiar dacă nu pare prea mult, Autocar anunţă că: „este cel mai bun rezultat din istorie înregistrat în primul an de o marcă nou intrată pe piaţă. Modelele de bază au preţuri uimitoare, dar modelele Laureate nu mai sunt chiar un chilipir”.
Jurnaliştii britanici se încumetă să anunţe că şi Ford, un alt producător de autoturisme prezent în România, este pe o pantă ascendentă. Aceştia anunţă că ce a fost mai greu a trecut pentru Ford Europa – pierderile sunt în scădere, iar până în 2015 se aştepată ca Ford Europa să aibă profit. Ford a fost şi în 2013 cel mai vândut brand pe piaţa din Marea Britanie.

Sursa: autocar.co.uk
 

Vezi toata lista

Comentarii