
Cu două săptămâni înainte de debutul oficial al maşinii, la Salonul Auto de la New York, BMW a prezentat imagini şi detalii oficiale ale primului BMW M4 decapotabil din istorie. Ca şi versiunea coupe, noua decapotabilă adoptă un stil agresiv, demn de un model care poartă sigla M, cu o bară frontală cu prize de aer de dimensiuni mari, patru ţevi de eşapament, dar şi deja obişnuitele faruri duble rotunde şi grila stil „rinichi”. Evident însă, cea mai importantă modificare faţă de coupe este acoperişul hard-top retractabil, care poate fi coborât sau ridicat în 20 de secunde la viteze de până la 18 km/h. La interior, decapotabila este practic identică versiunii coupe şi vine cu un volan sport, schimbător de viteze M sau scaune sport îmbrăcate în piele, singura diferenţă la acestea din urmă fiind adăugarea sistemului de ventilaţie pentru încălzirea gâtului.
Similitudinile dintre coupe şi decapotabilă continuă şi sub capotă, acolo unde M4 decapotabilă primeşte acelaşi motor TwinPower Turbo de 3 litri, cu şase cilindri, care oferă 425 de cai putere şi 550 Nm cuplu maxim. Graţie acestuia, maşina poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.2 secunde atunci când este dotată cu transmisia M cu dublu ambreiaj şi şapte rapoarte şi în 4.4 secunde cu transmisia manuală cu şase trepte. Şi pentru că vorbim despre un model M, noua maşină beneficiază de direcţia electromecanică M, diferenţial activ M şi frâne M, iar opţional, clienţii pot opta şi pentru frâne M ceramice din carbon sau suspensia M activă, cu modurile COMFORT, SPORT şi SPORT+.
În Statele Unite, maşina va fi vândută începând din această vară, la preţul de pornire de 73.425 de dolari, cu 8.300 de dolari mai mult decât versiunea coupe.
Sursa: BMW