BMW a lansat a doua generaţie a lui X1

Noul model este mai bine integrat din punct de vedere al design-ului în gama X

BMW a dat publicității primele detalii și imagini oficiale cu noul X1, model 2016. Noua versiune se integrează mai bine din punct de vedere al design-ului în gama SAV-urilor de la BMW, precedenta versiune aducând mai mult cu un break decât cu un vehicul din gama X. Grila față proeminentă este flancată de faruri cu tehnologie LED, bara față oferă un aer mai sportiv modelului decât precedenta versiune, aceeași senzație creând-o și spoilerul spate, montat pe plafon. Pentru cei care doresc un aspect mai exclusivist, BMW a pregătit mai multe pachete de echipare: Sport Line, xLine şi M Sport. În standard, interiorul noului BMW X1 beneficiază de scaune țapițate cu pânză și ornamente negre și arginti, aer condiționat și un sistem infotainment dotat cu un display de 6.5 inch. Contra unul cost suplimentar, clienții pot opta între mai multe tipuri de piele și dotări opționale. Noul X1 vine și cu o serie de sisteme de asistență și siguranță, integrate în BMW ConnectedDrive. Printre acesta se numără BMW Head-Up Display care, asemenea celui de la modelele BMW X mai mari, proiectează informaţiile legate de condus direct pe parbriz, Driving Assistant Plus din cadrul sistemului Active Cruise Control (tempomat activ) cu funcţie Stop & Go, Lane Departure Warning (avertizare la părăsirea benzii), Traffic Jam Assistant (asistent în ambuteiaje), Collision Warning (avertizare de coliziune) şi sistem de avertizare la pietoni cu funcţia City Braking. 

Cinci motoare noi disponibile
 
A doua generație a lui X1 vine cu o gamă complet nouă de motoare. La lansarea din octombrie vor fi disponibile două propulsoare pe benzină şi trei versiuni diesel, toate cu câte patru cilindri și toate cu o capacitate de 2 litri. Gama de puteri variază între 150 cai putere şi 231 cai putere. Motoarele sunt combinate fie cu transmisia manuală cu şase trepte, fie cu cea Steptronic cu opt trepte, ambele reprezentând noi dezvoltări. Sistemul inteligent de tracţiune integrală xDrive este disponibil şi el sub o formă actualizată pentru a doua generaţie BMW X1. Sistemul de tracţiune integrală distribuie puterea motorului între puntea faţă şi cea spate exact cum o cere situaţia - în orice moment. Conectarea acestuia cu DSC (Dynamic Stability Control / controlul dinamic al stabilităţii) permite sistemului să acţioneze preventiv pentru a contracara orice tendinţă subviratoare sau supraviratoare din partea automobilului. Mai mult, combinaţia sistemului DSC cu xDrive include acum şi Hill Descent Control (control la coborârea pantei), care poate fi activat prin atingerea unui buton.
 
Versiuni de echipare BMW X1 2016:
 
BMW X1 xDrive25i: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injecţie directă High Precision, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 1.998 cmc, putere: 170 kW/231 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 350 Nm între 1.250 şi 4.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,5 secunde, viteză maximă: 235 km/h. Consum mediu de combustibil*: 6,6-6,4 l/100 km, emisii CO2*: 152-149 g/km, standard de emisii: EU6.
 
BMW X1 xDrive20i: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injecţie directă High Precision, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 1.998 cmc, putere: 141 kW/192 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 280 Nm între 1.250 şi 4.600 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,4 secunde, viteză maximă: 223 km/h. Consum mediu de combustibil*: 6,4-6,3 l/100 km, emisii CO2*: 149-146 g/km, standard de emisii: EU6.
 
BMW X1 sDrive20i: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor TwinScroll, injecţie directă High Precision, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 1.998 cmc, putere: 141 kW/192 CP între 5.000 şi 6.000 rpm, cuplu maxim: 280 Nm între 1.250 şi 4.600 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,7 secunde, viteză maximă: 225 km/h. Consum mediu de combustibil*: 6,0-5,9 l/100 km, emisii CO2*: 139-136 g/km, standard de emisii: EU6.
 
BMW X1 xDrive25d: motor diesel cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor în mai mult etape, cu presiune ridicată şi joasă, cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie directă common-rail cu injectoare supapă solenoid, presiune maximă de injecţie: 2.500 bar). Capacitate: 1.995 cmc, putere: 170 kW/231 CP la 4.400 rpm, cuplu maxim: 450 Nm între 1.500 şi 3.000 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,6 secunde, viteză maximă: 235 km/h. Consum mediu de combustibil*: 5,2-5,0 l/100 km, emisii CO2*: 137-132 g/km, standard de emisii: EU6.
 
BMW X1 xDrive20d: motor diesel cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie directă common-rail cu injectoare supapă solenoid, presiune maximă de injecţie: 2.000 bar). Capacitate: 1.995 cmc, putere: 140 kW/190 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 400 Nm între 1.750 şi 2.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 7,6 secunde, viteză maximă: 219 km/h. Consum mediu de combustibil*: 5,1-4.9 l/100 km, emisii CO2*: 133-128 g/km, standard de emisii: EU6.
 
BMW X1 sDrive18d: motor diesel cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie directă common-rail cu injectoare supapă solenoid, presiune maximă de injecţie: 2.000 bar). Capacitate: 1.995 cmc, putere: 110 kW/150 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 330 Nm între 1.750 şi 2.750 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 9,2 secunde (transmisie automată: 9,2 secunde), viteză maximă: 205 km/h (205 km/h). Consum mediu de combustibil*: 4,3-4,1 (4,5-4,3) l/100 km, emisii CO2*: 114-109 (119-114) g/km, standard de emisii: EU6.
 
Sursa: BMW
bmw x1 2016_01
bmw x1 2016_02
bmw x1 2016_03
bmw x1 2016_04
bmw x1 2016_05
bmw x1 2016_06
bmw x1 2016_07
bmw x1 2016_08
bmw x1 2016_09
bmw x1 2016_10
bmw x1 2016_11
bmw x1 2016_12
bmw x1 2016_13
bmw x1 2016_14
bmw x1 2016_15
bmw x1 2016_16
bmw x1 2016_17
bmw x1 2016_18
bmw x1 2016_19
bmw x1 2016_20
bmw x1 2016_21
bmw x1 2016_22
bmw x1 2016_23
bmw x1 2016_24
bmw x1 2016_25
bmw x1 2016_26
bmw x1 2016_27
bmw x1 2016_28
Vezi toata lista

Comentarii