
Este primul model ce beneficiază de avantajul tehnic Daimler și aduce în prim plan tehnologii precum supralimentarea, servodirecția electromecanică, suspensia posterioară multi-link și vectorizarea cuplu.
La fel ca și structura VH, noua platforma este realizată din presări, turnări și extruziuni, care sunt lipite și nituite împreună. Metoda îmbinării acestor elemente este nouă iar rezultatul este o monococă mai ușoară cu 21 kg și mai rigidă cu 39%. Sunt necesare aceste măsuri de economisire a greutății, deoarece o suspensie posterioară multi-link și un motor turbo nu sunt adaosuri ușoare.
Aston Martin a a investit considerabil în dezvoltarea unui nou motor twin-turbo V-12 de 5,2 litri capabil de 600 de cai putere. Economimisirea de combustibil a fost, de asemenea, unul dintre obiectivele princicipale ale companiei, și este realizată prin închiderea selectivă a cilindrilor si a supraalimentării.
Cotiera centrală și capacul de stocare mecanizate, trunchiul pull-down electrificat și zăvoarele twin ale capotei fac din DB11 un GT de lux.
Aston Martin a dezvăluit că va lansa în primăvara lui 2018 o versiune decapotabilă a modelului DB11 și se va numi Volante.
Vezi toata lista