
Super Bowl 51, ediția din 2017, 5 februarie, Houston.
Este Super Bowl, cel mai mare eveniment sportiv. Nu în Europa, însă în Statele Unite finala NFL nu se ratează. Anul trecut, Super Bowl a adunat peste 111 milioane de telespectatori iar în acest an se așteaptă ca întâlnirea dintre New England Patriots și Atlanta Falcons să aibă tot atâția telespectatori sau chiar mai mulți.
Super Bowl este un show în sine, care pe lângă confruntarea sportivă conține și intonarea imnului de către o vedetă (Luke Bryan), concertul de la pauză (Lady Gaga) sau … reclamele.
De-a lungul timpului, mari companii auto și-au cumpărat momente de strălucire în cadrul evenimentului sportiv american. Pentru un cost aproximativ de 5 milioane de dolari pentru 30 de secunde, spotul publicitar trebuie să fie memorabil, altfel pierderea va fi considerabilă.
Deși mulți producători își țin surprizele la “seif” pentru momentul respectiv, vă prezentăm o avanpremieră a ceea ce se va întâmpla.
După ce anul trecut, Hyundai a investit aproximativ 30 milioane $ pentru două reclame înaintea meciului de câte 60 de secunde și un spot de 30 de secunde în timpul partied, anul acesta, constructorul sud-coreean va prezenta propriul mini-documentar de 90 de secunde despre momentele din afara terenului ale ediției Super Bowl 51, în pauza dintre finalul partidei și înmânarea trofeului Lombardi.
Kia a fost primul producător auto care și-a rezervat un spațiu publicitar pentru acest an și va difuza un spot de 60 de secunde pe perioada celui de-al treilea sfert iar personajul principal este noul crossover Kia Niro hybrid.
Lexus a dezvălui deja spotul de 60 de secunde pentru noul LC Coupe.
Anul acesta, Mercedes a ales o temă puțin diferită pentru campania #EasyDriver, astfel în al patrulea sfert al meciului vom vedea ce legătură există între constructorul auto german și un grup de motocicliști furioși.
Honda și-a anunțat și ea prezența pe lista constructorilor auto cu reclamă la această ediție de Super Bowl. Cum nu există vreo informație sau teaser, se presupune că personajul va fi SUV-ul CR-V .
Și Audi are o reclamă pregătită, compania germană colaborând cu aceeași firma de publicitate ca anul trecut când au pregătit spotul pentru R8 ”Commander”.
Sursa: autoexpress.co.uk
Vezi toata lista