
Trei prototipuri Range Rover hibride au pornit acum aproape două luni într-o expediţie uimitoare, de la fabrica din Solihull, acolo unde se produce autoturismul, până în Mumbai, India, unde îşi are sediul compania TATA, care deţine Jaguar Land Rover. Expediţia a fost practic un ultim test de anduranţă pentru prima maşină hibridă de serie a producătorului britanic înainte ca aceasta să intre în producţie şi să fie lansată pe piaţă, în prima parte a anului viitor. După 16.853 de kilometri, parcurşi în 53 de zile prin 13 ţări (Anglia, Franţa, Belgia, Germania, Polonia, Ucraina, Rusia, Kazakhstan, Uzbekistan, Kyrgyzstan, China, inclusiv Tibet, Nepal şi India), cele trei prototipuri au ajuns în această săptămână la destinaţie. Au traversat munţi, ajungând la altitudini de 5.500 de metri, au rulat la temperaturi cuprinse între -10 şi 43 de grade celsius şi au devenit primele maşini înmatriculate în afara Chinei care au străbătut drumul Xinjiang-Tibet. În mare parte, expediţia celor de la Land Rover a parcursul legendarul Drum al mătăsii.
Prototipurile Range Rover hibrid sunt propulsate de două motoare: unul V6 diesel de 3 litri şi un motor electric de 35kW.